
Projekt systemowy Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów klas 1-3 szkół podstawowych „Słoneczna edukacja - nauka przez zabawę”
realizowany przez SOSW Sokółka w Powiecie Sokólskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Warsztaty rozwijające umiejętność wykonywania bransoletek z użyciem dysku kumihimo


Włóczka to materiał, który cieszy się szerokim zainteresowaniem i przydaje się do różnego rodzaju rękodzieła. Poza tym jest dostępna w wielu kolorach i grubościach. Dzięki projektowi "Czas na lepsze jutro" uczniowie mogli wziąć udział w zajęciach związanych z wykonaniem zabawek i dywaników z pomponów. W czasie zajęć projektowych zadaniem uczestników było wykonanie elementów dekoracyjnych wykorzystując przy tym materiały i narzędzia zakupione w ramach projektu. Maszynki do pomponów o różnych wielkościach posłużyły uczniom do wykonania skrzatów. Praca była dwuetapowa.
Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej w ramach programu „Od zależności ku samodzielności” i Powiatu Sokólskiego we współpracy ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno – Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Sokółce
Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu dotyczącym zapytania ofertowego nr 2/2023 na świadczenie usług wydruku 500 sztuk ulotek i opracowaniu oraz wydruku 200 sztuk fotoksiążki
Zadanie współfinansowane ze środków Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej w ramach programu „Od zależności ku samodzielności” i Powiatu Sokólskiego we współpracy ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno – Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Sokółce
Protokół z otwarcia ofert w postępowaniu dotyczącym zapytania ofertowego nr 1/2023 na świadczenie usługi koncertu disco polo.
Miedzynarodowa kampania "19 dni" dobiegła końca 19 listopada. Ostatni tydzień działań w naszej szkole, to przede wszystkim zajęcia profilaktyczne wśród najstarszych klas. Problem przemocy, a przede wszystkim wspólne szukanie sposobów reagowania i udzielania pomocy, były tematami nadrzędnymi. Numery alarmowe, telefony pomocowe, instytucje wspierajace, na stałe wpisały się w nasze klasowe gazetki. Wychowawcy klas, wychowawcy grup internackich, nauczyciele, sztab specjalistów, jak najlepiej przybliżali uczniom te trudne zagadnienia. Wychowawcy najmłodszych dzieci wykazali się otwartością i kreatywnością.